niedziela, 7 kwietnia 2013

Stosik (po)świąteczny

Pogodę za oknem mamy taką, więc zdarzyło mi się zapaść w recenzencki sen zimowy. Jakoś trudno w te zasypane śniegiem ciemne popołudnia pisać a i z czytaniem różnie bywa... Ale wierzę, że to już końcówka zimy i za kilka dni będziemy się cieszyć słońcem i budzącą się do życia zielenią.
Ponieważ zaległości nazbierało się sporo, zaczynamy od stosu z większością książek, które do mnie trafiły w ostatnim czasie. Kilka zdążyło wywędrować do innych czytelników, ale te udało mi się sfotografować:


 Od góry:
1. "Rico, Oskar i głębocienie" audiobook od wyd. WAM,
2. "Z innej bajki", które właśnie czytam (Prószyński),
3. "Kra, Kra, Krakowski kryminał", przez który przebrnęłam z pewnymi trudnościami z racji dawki absurdu przekraczającej moje zdolności pojmowania (na szczęście nie jest był to egzemplarz recenzencki),
4. "Z chirurgiczną precyzją" (Wyd. Literackie) - zrecenzowane jakiś czas temu, w stosiku znalazło się dla porządku,
5. "Dlaczego wiara w naukę nas ogłupia?" (WAM) - tytuł zaciekawił mnie jako, powiedzmy, naukowca - niestety nie miałam jeszcze czasu zagłębić się w tej lekturze,
6. "Kroniki Klary Schulz. Sprawa pechowca" (Bukowy las) - ciekawy kryminał retro,
7. "Przypływ zachwytu" (WAM) - bardzo radosna książka, wkrótce recenzja,
8. "Marzenia nie bolą" (Zysk i S-ka),
9. "Max Factor" (Znak) - zaskakująca historia Polaka (!), który podbił serca kobiet... makijażem,
10. "Rico, Oskar i Złodziejski kamień" (WAM),
11. "Rico, Oskar i złamanie serca" (WAM),
12. "Zaklinacz lwów" (Galaktyka) - również już zrecenzowane.


I drugi stosik, zakupów własnych. Brakująca w kolekcji powieść Schmitta, pierwsza część fenomenalnych "Tajemnic Watykanu". "Stulecie chirurgów", o którym marzyłam już jakiś czas i zbiór poezji Karola Wojtyły.

A jak u Was z czytaniem tej pięknej wiosny? :)

6 komentarzy:

  1. Z Innej bajki z chęcią bym Ci podkradła :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, efektowny stos, drugi podobnie. Thorwalda uwielbiam, czytałem Stulecie Detektywów i mam jeszcze Godzinę Detektywów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, niestety, nie miałam okazji, ale polowałam na jego książki od jakiegoś czasu. Udało się. Teraz pozostaje tylko szukanie czasu na lekturę "Chirurgów" ;)

      Usuń
  3. Piękne nabytki!!!
    A z czytaniem dobrze, tylko czasu mogłoby być więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już listopad. Jak tam idzie ze stosikiem?

    OdpowiedzUsuń