sobota, 31 marca 2012

Nowe nabytki

Po kilkudniowej chorobowej i podróżniczej przerwie, wracam z nowymi nabytkami. Na początek dwie upolowane ostatnio na wyprzedaży książki Jane Austen. Autorki chyba nikomu przedstawiać nie trzeba. "Dumę i uprzedzenie" oraz "Opactwo Northanger" oczywiście czytałam (i żeby to raz! ;)), ale tym razem mam zamiar sięgnąć po angielskie wersje. Bardzo mnie ten nabytek cieszy, choć, niestety, poczeka sobie do wakacji zapewne...

 

Kolejny nabytek, który przyjechał ze mną z Niemiec i od tej pory jest w stałym użyciu, to  podstawka na książkę. Ileż łatwiejsze stało się czytanie przy jedzeniu! :)


Nowy stosik pojawi się pewnie jutro, tak, żeby był już kwietniowy. A recenzje w nowym tygodniu. Trudno mi znaleźć czas na ich pisanie przez zamieszanie ostatnich dni, ale mam nadzieję, że się uda.

7 komentarzy:

  1. Ależ byłabym zadowolona, mając taką podstawkę pod książkę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielniam Jane Austen. A taka podstawka też by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka super podstawka! Ty to same super rzeczy z tych Niemiec poprzywoziłaś ;)
    A Dume i Uprzedzenie to ja chyba przynajmniej raz w roku czytam. Choć bardziej chyba wolę Emmę :) nie wiem dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nabytki książkowe! A taką podstawkę to koniecznie muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widzę nie tylko ja czytam przy jedzeniu...
    Wszystkiego dobrego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na +2348104102662, w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń