niedziela, 11 marca 2012

Stosik marcowy


A oto i marcowy stosik. Ostatnio mam szczęście do otrzymywania egzemplarzy recenzenckich w postaci zbindowanych wydruków, a nawet luźnych kartek (co ma swoje zalety - można komunikacją miejską wozić książkę "w ratach" :) ).
Kolejno od dołu:
  • Orhan Pamuk "Inne kolory" z Wydawnictwo Literackiego (przedpremierowo - ukaże się w maju);
  • Elif Safak "Czterdzieści zasad miłości" z WL (premiera w kwietniu);
  • Rachel Hore "Pod nocnym niebem" od Prószyńskiego - przeczytana i bardzo polubiona ;), recenzja wkrótce (premiera też);
  • Frank Tallis "Śmiertelne zespolenie" Wyd. Dolnośląskie - zrecenzowana;
  • Diane Chamberlain "Szansa na życie" Prószyński i S-ka;
  • Ursula le Guin "Morski trakt" z Książnicy;
  • Peter Kreeft "Listy jadowitego węża", wyd. Promic - bardzo jestem ciekawa tej książki; 
  • Anna Quindlen "Do ostatniej łzy" wyd. Sonia Draga; 
  • Hanna Cygler "Bratnie dusze" wyd. Rebis - czytam aktualnie. 
    Brakuje na zdjęciu "Świat musi mieć sens...", zrecenzowanej w poście poniżej. 

12 komentarzy:

  1. po pierwsze - widze zmiany na blogu :D Pięknie! Książki i motylek :D :)
    Po drugie - z całego stosiku ciekawi mnie "Smiertelne zespolenie" oraz "Listy jadowitego węża" hmmm brzmi intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja "Śmiertelnego zespolenia" jest już na LC, niedługo pojawi się tutaj. A "Listy..." są podobno w konwencji "Listów starego diabła do młodego". I to brzmi intrygująco :)

      Usuń
    2. A ja nareszcie przeczytałam "Listy starego diabła do młodego" więc tym bardziej mnie zaintrygowałaś :)

      Usuń
  2. "Pod nocnym niebem" mam dostać do recenzji - a ciekawa jest Twojej opini Morskiego traktu - swego czasu Książnica wydawała bardzo dobre pozycje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dostaniesz je w formie książki ;). Właśnie piszę recenzję. A "Morski trakt" przeczytałam w większej części i próbuję się do niego ustosunkować...

      Usuń
  3. Zazdroszczę "Szansy na życie", w ogóle na książki tej autorki poluję już od dłuższego czasu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie powiem, bardzo interesujące zestawienie, chętnie ten stosik przemyciłabym na swoją półeczkę ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę "Szansy na życie" i będe czekała na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, skoro już dwie osoby czekają na recenzję "Szansy na życie", to chyba najwyższa pora ją napisać :). Książka przeczytana i czeka na natchnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stosik! Miłego czytania.
    Piękny ten nowy "wystrój" bloga! :) Taki odświeżający i wiosenny, no i jest motylek i stosik książek :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie motyl i książki mnie przekonały :)

      Usuń